FAQ

Ako nakúpiť tovar z eshopu sugarkiss.sk?
– Zvoľte kategóriu a produkt o ktorý by ste mali záujem.
– Vyberte farbu, správnu veľkosť a vložte produkt do košíka. Následne môžete pokračovať v prezeraní ostatných produktov, alebo zrealizovať objednávku.
– Objednať tovar môžete bez registrácie, ak však plánujete nakupovať naše produkty pravidelne, odporúčame vytvoriť konto a využiť objemové zľavy.
– Môžete sa rozhodnúť, či si pre tovar prídete osobne, alebo využijete jeden z dostupných spôsobov doručenia tovaru.
– Následne zvoľte Vami preferovaný spôsob platby.
– Vypíšte Vaše kontaktné údaje (ak Ste registrovaný zákazník, údaje budú automaticky predvyplnené).
– Odoslaním objednávky súhlasíte s obchodnými podmienkami našej spoločnosti a akceptujete povinnosť platby.
– Čoskoro dostanete emailové potvrdenie objednávky.

Môžem z košíka určité položky odstrániť?
Áno. Z nákupného košíka môžete vymazať akékoľvek položky, pokiaľ ešte objednávka nebola odoslaná.

Sú ceny na stránke rovnaké ako v kamennej predajni Sugar Kiss?
Áno, ak však zistíte rozdiel medzi cenou zobrazenou na webovej stránke a cenou na visačke oblečenia, za správnu sa považuje suma uvedená na doklade o zaplatení (faktúre).

Ako sa môžem uistiť, že môj nákup prebehol úspešne?
Hneď po odoslaní objednávky dostanete e-mail s potvrdením. Ak Ste e-mail nedostali, prosím kontaktujte nás.

Je možné tovar objednať zo zahraničia?
Áno, po uhradení predfaktúry, ktorú Vám vystavíme a pošleme emailom po prijatí objednávky. Tovar odošleme ihneď, po pripísaní peňažných prostriedkov na náš účet. Z Českej republiky je možné objednať tovar aj na dobierku.

Kedy mi bude tovar doručený?
Objednávky, prijaté pred 13:00 hod v pracovných dňoch, expedujeme ešte v ten deň. Doručené Vám budú nasledujúci deň, maximálne o 2 pracovné dni do ČR. Objednávky, platené bankovým prevodom, odosielame až po pripísaní peňažných prostriedkov na náš účet. Objednávky prijaté v piatok po 13:00 hod Vám budú expedované v pondelok. Pri osobnom odbere v predajni Amnesia Nové Zámky a platbe v hotovosti, bude tovar rezervovaný max 2 dni. Ak sa nemôžete dostaviť do 2 dní, prosím zvoľte platbu prevodom a vystavíme Vám predfaktúru. Ak by sa náhodou tovar objednaný vypredal, budeme Vás telefonicky, alebo emailom informovať o dostupnosti / vybavení objednávky.

Ako často dopĺňate nové produkty na stránke?
Tovar dopĺňame pravidelne každý týždeň. V prípade, ak máte záujem o inú veľkosť, ako je uvedená na stránke, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis. Tovar sa Vám pokúsime zohnať.

Môžem svoju objednávku zrušiť?
Pokiaľ objednávka ešte nebola odoslaná, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis a objednávku stornujeme. Ak už tovar máte doma a nesedí Vám, nepoškodený a nenosený tovar môžete do 14 dní vrátiť. Tovar s faktúrou / dokladom o zakúpení, spolu s číslom Vášho účtu prosím pošlite na adresu Sugar Kiss s.r.o., Kvetná 520/1A, 941 23 Andovce. Ak ste zákazník mimo SR, prosím uveďte svoj IBAN, SWIFT a adresu Vašej banky. Po prekontrolovaní tovaru, objednávku stornujeme a peniaze Vám pošleme na účet. Pozor, tovar ktorý nám pošlete na dobierku neprevezmeme.

Kedy mi budú vrátené peniaze po zrušení objednávky?
Predávajúci je povinný prevziať tovar a vrátiť spotrebiteľovi, najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, cenu zaplatenú za tovar.

Ako mám postupovať, ak mi bol doručený chybný tovar?
Pri reklamácii sa prosím riaďte reklamačným poriadkom, prípadne kontaktujte náš zákaznícky servis.

Môžem doručený tovar vymeniť?
Samozrejme. Tovar môžete vymeniť v našej predajni v Nitre alebo v Trnave, alebo prostredníctvom webovej stránky vytvorením novej objednávky. Prosím do objednávky uveďte poznámku, že sa jedná o výmenu tovaru a číslo faktúry / dokladu o zakúpení. Tovar s faktúrou / dokladom o zakúpení prosím pošlite na adresu Sugar Kiss s.r.o., Kvetná 520/1A, 941 23 Andovce. Po prekontrolovaní tovaru, pôvodnú objednávku stornujeme a odošleme Vám nový tovar. Pozor, tovar ktorý nám pošlete na dobierku neprevezmeme.